Klacht: Geen refund gekregen

op 28 december 2017 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een tv-meubel besteld, maar bij levering was het helemaal beschadigd. Ik heb het opnieuw laten ophalen, maar heb daarna nooit meer een refund gekregen. Ik had ze er over gemaild en ook over gebeld, maar heb er nooit meer iets over gehoord. Ik probeer nu opnieuw te bellen, maar er wordt iedere keer vermeld dat ik op een later tijdstip terug moet bellen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer het aankoopbedrag weer op mijn rekening staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door singsing