Klacht: Geen refund, antwoord op mail, voucher, na 50 minutes wachten verbinding verbroken

op 01 juni 2020 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht Hurghada midden maart gecancelled, geld zou week binnen week retour zijn. Nog niks. Ik mail eind maart, zou binnen 4 weken antwoord hebben, niet Dus. Ik bel eind april.. refund beloofd. Niks. 2e vlucht, gecancelled voor voucher binnen 4 weken, geen voucher. Intussen zijn wel mijn gegevens gehacked en krijg ik mails on weer te boeken. Vandaag na preview 50 minutes in de lijn, het is so druk, blijft u wachten… Verbinding verbroken

Gewenste Oplossing:

Excuses, refund, voucher

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door richi2264