Klacht: Geen reclamefolders

op 12 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 september 2017 om 09:02 geantwoord

Geachte mevrouw Hermans,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Spotta

Heeft op 18 september 2017 om 12:34 geantwoord

Ik heb de reclame inderdaad weer ontvangen maar in plaats van in de brievenbus lag het voor de deur op de stoep (compleet verregend). Ik ga nooit door de voordeur naar buiten dus het was puur toeval dat er iemand langs kwam en ik het zag liggen. Dat vind ik dan wel weer jammer!

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Hermans, Hartelijk dank voor uw melding. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben uw melding in behandeling en proberen het op te lossen. In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Sergio12