Klacht: Geen reclamefolders

op 02 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Al meer dan een maand geen reclamefolders ontvangen op 2105 TV

Indien de bezorging weer normaal plaatsvindt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 juli 2017 om 12:46 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Oskam,

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Groet klantenservice Spotta.

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Goedemiddag, Dank u voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de verspreiding van de folders nog niet op orde is. Wij hebben uw melding opgepakt en gaan opnieuw de bezorgerscoördinator in uw wijk op de hoogte stellen. Wij gaan er vanuit dat u de folders dan spoedig weer in de bus zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht afo

4 maanden geleden - Gisteren 18 juli geen folders ontvangen

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Goedemiddag, Wederom hartelijk dank voor het doorgeven van de melding. Het ligt gezien uw eerdere meldingen bij de Bezorgers Coördinator, wij gaan er vanuit dat het op zeer korte termijn is opgelost. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Heeft op 26 juli 2017 om 16:59 geantwoord

Dinsdag 26 juli: nog steeds geen Spotta folders ontvangen

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw Oskam, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door afo