Klacht: Geen reclame gehad

Roelie boomkamp op 09 november 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het komt geregeld voor dan gaat het een tijdje goed na melding. Dan is het weer mis

Gewenste Oplossing:

Zou graag regelmaat willen van bezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 november 2017 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Boomkamp,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door