Klacht: Geen reclame folders gekregen

op 29 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 keer geen reclame ontvangen.
Wij zien de bezorger soms lopen en dan spreek ik ze aan.
Wij hebben geen nee sticker op de deur.

Gewenste Oplossing:

Als we elke week reclame krijgen.
Vind het heel gezellig om te kijken wat er te koop is en wat er in de aanbieding is.
Als u als bedrijf geen bezorgers heeft, willen wij dat ook wel doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 juni 2017 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw Dagelet,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en aan er vanuit dat u binnenkort de folders weer op zondag, maandag of dinsdag in de brievenbus gaat ontvangen.
Zojuist hebben wij geprobeerd u te bellen maar kregen helaas geen gehoor. Op welk tijdstip bent u het beste te bereiken? Of heeft u eventueel nog een mobielnummer wat we kunnen bellen?

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenserice

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Dagelet, Dank voor uw bericht. Wij hebben vandaag geprobeerd u te bellen maar kregen helaas geen gehoor. Op welk tijdstip kunnen wij u bereiken? Of kunt u misschien telefonisch contact met ons opnemen? Dit kan op 088-8682000. Alvast dank voor de moeite. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door marjandagelet@hotmail.com