Klacht: geen reclame

op 11 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

hierbij wil ik een klacht indienen heb weer geen reclame gehad of als het komt is het te laat Vind het erg jammer kijk altijd na de reclame uit.

als de reclame komt of wanneer het op tijd is.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 juni 2017 om 14:09 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

De melding van niet ontvangen nemen wij in behandeling, en wij gaan de bezorger erop aanspreken.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wgeers