Klacht: Geen reclame

op 09 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Al een week of 4 krijgen wel weer geen reclame. Ik heb het al gemeld bij spotta maar ik krijg geen enkele reactie van ze via de mail, ook zijn er buren die gebeld hebben die krijgen het antwoord dat ze tot woensdag bezorgd kunnen worden. Maar tot op de dag van vandaag heeft niemand iets gekregen. Ook vindt ik dat de reclame voor woensdag op de mat hoort te liggen want er zijn aanbiedingen van maandag tot woensdag.

Als werkgever de reclame op zondag op de mat ligt

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 mei 2017 om 11:55 geantwoord

Goedemorgen,

bedankt voor uw melding wij gaan dit verder oppakken richting de bezorger.

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Heeft op 10 mei 2017 om 19:41 geantwoord

We willen gewoon de papieren versie
er zijn hier in de wijk heel veel ouderen die geen Internet hebben! !!! En een smartfone hebben.

Bericht van Spotta

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Turk, Hartelijk dank voor uw bericht. Alle meldingen die bij ons binnenkomen worden in behandeling genomen en de betreffende bezorgers worden aangesproken. Bezorgers krijgen dan de kans om zich te verbeteren, gebeurt dit niet dan wordt de melding doorgestuurd naar de bezorgerscoördinator die er dan op toe gaat zien dat de bezorging weer goed gaat. Is er dan nog geen verbetering dan worden er strenge maatregelen genomen, te denken aan inhouding van loon en in het ergste geval ontslag. Consumenten krijgen – als ze het contactformulier op onze website invullen – een bericht dat we niet iedereen persoonlijk een terugkoppeling kunnen geven over de afhandeling, maar dat wel alles wordt behandeld. Nabezorging kunnen wij niet bieden omdat wij in verband met de wet op privacy geen exacte huisnummers aan bezorgers door mogen geven. Daarom kunnen de folders – als ze niet gebracht zijn – tijdelijk via www.spotta.nl of via de app bekeken worden zodat niemand een aanbieding hoeft te missen, mocht er een computer, tablet of smartphone aanwezig zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja Turk