Klacht: geen reaktie

op 25 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hebben een klacht ingediend over het omboeken van een geboekte vakantie. Ons werd verteld dat wij tot 4 weken voor aankomst de vakantie kosteloos konden omboeken. Daar wij helaas moeten omboeken, wilden wij hier gebruik van maken. Nu blijkt dat wij dan wel moeten boeken via België omdat wij daar onze boeking hebben gedaan. De prijs voor de reis die wij willen boeken is echter 400 euro duurder dan dat wn. ij via Duitsland boeken. Centerparcs kiest er zelf voor om verschillende tarieven te hanteren. Daar wij geen 400 euro meer willen betalen, kunnen wij niet omboeken. Wel is mogelijkheid te annuleren maar dat kost 150 euro.
Wij boeken jaarlijks 2 tot 3 keer al 25 jaar en vinden dit zeer klantvriendelijk.
Op de klacht is tot op heden Door centerparcs niet gereageerd. Ook klantvriendelijk.

Omboeken via Duitsland. Of annuleren en boeken zonder extra kosten

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 juli 2016 om 09:15 geantwoord

De gast werd per mail gecontacteerd op 26 juli februari door de afdeling Guest Relations Hoofdkantoor Center Parcs. Het één en ander werd hierin uitgelegd aan de gast; zo werd de gast geattendeerd dat boekingen gemaakt via België, gebonden zijn aan de Belgische voorwaarden en de desbetreffende annuleringsvoorwaarden. Er werd de gast uit gastvriendelijk oogpunt een wenselijke oplossing aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door 128934