Klacht: Geen reactie, vlucht gecanceld, BudgetAir onbereikbaar

op 18 april 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Wegens Corona is onze vlucht van 10 april jl gecanceld. Ik heb weken voor vertrek al contact opgenomen met BudgetAir om te vragen hoe en wat. Contact is alleen mogelijk per contactformulier op hun website; telefoonnummer is afgesloten. Ze hebben niet gereageerd en ook nu, week nadat we eigenlijk hadden moeten vertrekken, blijft het doodstil vanuit hun kant. Wij hebben recht op een voucher maar BudgetAir moet deze wel voor ons aanvragen.. Het is zeer frustrerend dat we NIKS horen. We hebben €1200 aan tickets uitgegeven en willen daarvoor een voucher ontvangen! Daarvooe zijn we echter helaas afhankelijk van BudgetAir die het volledig laat afweten….

Als we contact krijgen met BudgetAir en zij een ons verzekeren het proces in gang te hebben gezet voor het verkrijgen van een voucher (bij Tui Fly) voor een vakantie ter waarde van €1200

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budgetair in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budgetair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budgetair

Heeft op 29 april 2020 om 12:12 geantwoord

Beste Anouk,

Onze excuses dat je nog geen reactie hebt ontvangen op jouw e-mails. Het is momenteel drukker vanwege het Corona virus. Wij doen onze uiterste best om iedereen zo spoedig mogelijk te helpen.

Wij zijn momenteel nog in afwachting van TUI Fly wat zij klanten aanbieden en hoe zij dit proces willen afhandelen. Wij kunnen het restitutie proces daarom nog niet starten.

Graag wil ik je vragen om nog even geduld te hebben. We zijn ermee bezig.

Budgetair Klantenservice
Taina

Heeft op 12 mei 2020 om 17:08 geantwoord

Beste Taina,

Dank voor uw reactie. Toch bevreemdt het dat op mijn klacht snel een reactie komt, terwijl op mijn mailtjes naar BudgetAir zelf al maanden geen reactie komt. Tot op heden heb ik vanuit jullie nog geen reactie gehad op mijn e-mails en vragen omtrent het aanvragen van de vouchers; ik begrijp dat het langer duurt dan normaal maar dit is echt absurd lang (d.w.z. maanden). Elk bedrijf ondervindt problemen door de corona crisis maar jullie zijn wel echt het enige bedrijf dat sindsdien gewoon helemaal niks meer van zich laat horen.

Ik verwacht z.s.m. bericht via de e-mail, anders onderneem ik juridische stappen.

Mvg,
Anouk

Alle klachten die gemeld zijn door Annekruyd