Klacht: geen reactie van de klantenservice

op 27 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Wij hebben in augustus 2015 de partytent, malaga bij blokker gekocht, twee weken later is er een storm geweest, waardoor het dak is gescheurd. Blokker vertelde dat deze uitverkocht is, maar er wordt met de leverancier onderhandeld om het weer te leveren. Goed wij wachten. Na 6 mailtjes (waarvan er 4 niet meer beantwoord zijn) hebben wij nog steeds geen reactie van blokker ontvangen of zij het nu wel of niet kunnen leveren. Diverse klachten over de klantenservice (over het niet beantwoorden van bovenstaande vragen) worden ook niet beantwoord. Wij worden sinds september 2015 aan het lijntje gehouden over het wel of niet leveren van een topdakje malaga.

Wanneer kunnen wij antwoord van blokker ontvangen? Of is de nieuwe strategie, de klant houdt altijd wel eens op met klagen! In de automatische mail staat altijd dat de melding binnen een aantal dagen in behandeling genomen wordt!!??

Het zou gepast zijn als we nu eindelijk eens antwoord krijgen op de 6 openstaande meldingen. Zo moeilijk is de vraag volgens mij niet.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 27 juni 2016 om 15:24 geantwoord

Beste heer Ertmann,

Allereerst excuses voor het niet beantwoorden van al uw e-mails. Helaas is er vanwege de drukte een achterstand ontstaan in het behandelen van de e-mails.

Op het dakdoek voor de Malaga Partytent zitten wij met smart te wachten. Dit dakdoen is door ons een behoorlijke tijd geleden al besteld bij de leverancier. Helaas heeft de productie hiervan al twee maal vertraging opgelopen. Hierdoor hebben wij de dakdoeken nog steeds niet binnengekregen. Mijn collega heeft u op de reserveringslijst voor de dakdoeken geplaatst. Zodra wij ze binnen hebben, ontvangt u van ons een e-mail hierover.

Excuses voor het ongemak.

Saskia
Blokker webcare

Heeft op 14 juli 2016 om 21:41 geantwoord

1 jaar en 6 klachten later een behoorlijk matig antwoord. De (2e) zomer is bijna voorbij Blokker!

Alle klachten die gemeld zijn door Ertmann