Klacht: Geen reactie op verzoek tot contact

op 20 maart 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik heb een contactformulier ingevuld met het verzoek om telefonisch contact met mij op te nemen. Totaal geen reactie ontvangen. Daarnaast vind ik deze site uiterst bijzonder. Geen adresgegevens, geen telefoonnummer. Blijkbaar wenst klacht.nl op geen enkele normale manier bereikbaar te zijn.

Als er telefonisch contact met mij wordt opgenomen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 22 maart 2017 om 10:14 geantwoord

Beste Loret,

Het is uiteraard niet de bedoeling dat wij als onbereikbaar worden ervaren. Onze excuses hiervoor. We zijn bereikbaar via Social Media (Twitter, Facebook, Instagram) maar ook per mail en via ons contactformulier.

Ik hoor graag hoe ik u verder kan helpen, ik ben bereikbaar via tom@klacht.nl.

Tom
tom@klacht.nl

Heeft op 22 maart 2017 om 13:28 geantwoord

Waarom is er geen persoonlijk contact mogelijk? U wenst geen persoonlijk contact? Dit is uiterst bijzonder voor een bedrijf wat zichzelf capabel genoeg acht om problemen over andere bedrijven op het internet te publiceren.

Bericht van Klacht.nl

2 maanden geleden - Wij brengen melders van klachten en bedrijven bijelkaar om samen tot een oplossing te komen. Wij zijn voor persoonlijk contact, via mail, social en ons platform. Met vriendelijke groet, Tom@Klacht.nl

Bericht van Voorbrood Meubelen

1 maand geleden - Hoi 'loret', Ik liep tegen dezelfde problemen aan. Mijn bedrijf heeft 1 slecht review, alle normen en waarden overschrijdend en gepubliceerd op deze website. Personeelsleden worden bij naam genoemd, het betreft een aankoop van vele jaren geleden en staat aantoonbaar vol met leugens. Een tijdje geleden heb ik 'klacht.nl' gevraagd om een manier dit te kunnen laten beoordelen, maar je krijgt een beknopt antwoord zodat ze hun klacht zogenaamd als 'opgelost' kunnen aanmerken. Wil je rechtstreeks contact? Ze zitten gevestigd aan de Graadt van Roggenweg 328 in Utrecht (aanverwante bedrijven zijn 'QQLQ.nl'/'Queromium BV'/'Klachtenradar.nl BV' en als belangrijkste 'Nuxarbor B.V.'). Wellicht kunnen we met een aantal bedrijven gezamenlijk de handen ineen slaan om ze via de rechter aan te pakken voor het onbeperkt makkelijk makken van smaad. Met vriendelijke groeten, Dennis Voorbrood

Bericht van Yori Meubels

3 weken geleden - Indien jullie idd bedrijven zoeken die klact.nl gezamelijk willen aanklagen kunnen jullie mij ook mij ook meenemen. Ik ga ze ook aanklagen als hier niets veranderd

Alle klachten die gemeld zijn door loret