Klacht: Geen reactie op verzoek tot contact

op 20 maart 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik heb een contactformulier ingevuld met het verzoek om telefonisch contact met mij op te nemen. Totaal geen reactie ontvangen. Daarnaast vind ik deze site uiterst bijzonder. Geen adresgegevens, geen telefoonnummer. Blijkbaar wenst klacht.nl op geen enkele normale manier bereikbaar te zijn.

Als er telefonisch contact met mij wordt opgenomen.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 22 maart 2017 om 10:14 geantwoord

Beste Loret,

Het is uiteraard niet de bedoeling dat wij als onbereikbaar worden ervaren. Onze excuses hiervoor. We zijn bereikbaar via Social Media (Twitter, Facebook, Instagram) maar ook per mail en via ons contactformulier.

Ik hoor graag hoe ik u verder kan helpen, ik ben bereikbaar via tom@klacht.nl.

Tom
tom@klacht.nl

Heeft op 22 maart 2017 om 13:28 geantwoord

Waarom is er geen persoonlijk contact mogelijk? U wenst geen persoonlijk contact? Dit is uiterst bijzonder voor een bedrijf wat zichzelf capabel genoeg acht om problemen over andere bedrijven op het internet te publiceren.

Bericht van Klacht.nl

4 dagen geleden - Wij brengen melders van klachten en bedrijven bijelkaar om samen tot een oplossing te komen. Wij zijn voor persoonlijk contact, via mail, social en ons platform. Met vriendelijke groet, Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door loret