Klacht: Geen reactie op meerdere mails

op 09 juli 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste

Ik heb pas een pruik besteld bij light in the box, wegens dat ik pas kaal ben en ik dacht dat ik hier een mooie goede pruik zou kunnen bestellen,
Jammer genoeg kreeg ik niet de pruik van de foto.
Ik heb geen juist product gekregen. Ik heb gelijk mails gestuurt maar hierop kreeg ik geen antwoord. De pruik heeft mij ongeveer €160,- euro gekost en dat voor een product dat niet de juiste is. Ik zou graag mijm geld terug willen hebben , dus de pruik retouren maar aangezien ik geen reactie krijg op de mails die ik al verzonden heb ben ik zeer teleurgesteld en is mijn vertrouwen geschaad. Ik weet me geen verder raad want het gaat om veel geld en wil graag geholpen worden

Mvg

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik de pruik retour sturen en mijn centjes trug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 juli 2017 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Foto van de pruik

5
RCS-NL-Carla1
17-07-06 03:29
Beste klant,

Onze excuses dat u een product hebt ontvangen dat niet voldoet aan de kwaliteitsgarantie standaard en voor het eventuele ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. We zullen contact opnemen met onze leverancier om de kwaliteit van de producten te verbeteren.

Wij verzoeken u het genoemde artikel te retourneren. Wij zullen de terugbetaling van 158.53EUR regelen zodra wij uw retourzending hebben ontvangen.

De RMA code zal binnen 24u verstuurd worden.

Let op: SCHRIJF HET BESTELLINGSNUMMER en de RMA Code in het Retourformulier, anders kunnen wij noch de eigenaar van het pakket identificeren, noch uw terugbetaling of vervanging verwerken. Het Retourformulier kan via de link hieronder worden gedownload:

Retouradres en downloadlink:
https://www.lightinthebox.com/download/831f831e-bf31-4ff6-947e-82a50f1ddf28

Het bestellingsnummer is: 1706151223580592

Zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen en geïdentificeerd hebben, zullen wij uw retourpakket onderzoeken. Dit kan 3 tot 5 dagen in beslag nemen. Nadien zullen we u een bevestigingsmail sturen en de terugbetaling verwerken aan de hand van onze afspraak.

Indien u verder nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com Klantenservice

6
System
17-07-06 20:55
Beste sandra massing,

Bedankt om te winkelen bij lightinthebox.com.

Dit is uw RMA code:
6028039

Print het retour-formulier en plaats deze aan de buitenkant van uw pakket. De RMA code zal opgeschreven worden nadat u het formulier afgedrukt heeft.

opmerking: Het retour formulier zult u terugvinden in onze vorige reactie, gelieve dit daar te vinden en af te drukken.

We danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
lightinthebox.com

7

17-07-07 00:45
Beste , de link werkt niet wat moet ik nu doen

8

17-07-07 00:51
Zou het morgenlijk zijn dat u het retour brief in bijlage naar mij. Emal kan verzenden
Want de link werk niet en als ik het op zoek op de site vind ik ook niks alvast vriendelijk bedankt
Eventueel email adres is hassan_saidaa@hotmail.com

9
RCS-NL-Carla1
17-07-07 20:55
Beste klant,

Bedankt voor uw reactie.
Hier vindt u het retourformulier in PDF: https://www.lightinthebox.com/download/b3358cd9-df79-4d9b-be17-4bd530b96334

Het bestellingsnummer is: 1706151223580592
Dit is uw RMA code:
6028039

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

10

17-07-08 03:15
Beste carla
Deze link werkt niet zou u het michien via mail kunen sturen hassan_saidaa@hotmail.com

11
RCS-NL-Carla1
17-07-09 01:27
Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Link werkt gewoon hoor, maar er is een exemplaar naar uw eail adres gestuurd.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sandramassing