Klacht: Geen reactie op mails en (nog) geen geld terug

op 29 mei 2016 over Merkschoenenwinkel.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 19 mei schoenen besteld via merkschoenenwinkel. Voordat de bestelling onderweg was heb ik gemaild met het verzoek om te bestelling te annuleren. Hier heb ik geen reactie op gehad. Inmiddels kreeg ik helaas dus toch de bevestiging dat mijn schoenen verstuurd waren (wat volgens track en trace niet het geval was en nog niet verstuurd zou zijn). Uiteindelijk 1 mail gehad met de mededeling dat ze \’het gingen regelen\’ (niet hoe of wat) maar tot op heden heb ik mijn geld niet terug gekregen en wordt er ook niet meer gereageerd op mijn daarna verstuurde mailtjes.. Ook na veel zoeken pas een telefoonnummer gevonden maar krijg ook daar geen gehoor. Erg vervelend dat contact leggen zo lastig gaat.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug heb gekregen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Merkschoenenwinkel.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Merkschoenenwinkel.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Merkschoenenwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Merkschoenenwinkel.nl

Heeft op 11 juli 2016 om 22:30 geantwoord

Bij een annulering van een bestelling gaat de bestelling over in een ander proces en wordt de verwerking via een ander handmatige weg gedaan. De terugbetalingstermijn wordt helaas hierdoor gelijk aan een retourzending, namelijk 14 dagen na annulering.

Maar het geld is natuurlijk gewoon teruggestort, zoals altijd, alleen de verwerking heeft iets langer geduurd dan mevrouw gedacht en gehoopt had, dat spijt ons natuurlijk!

Alle klachten die gemeld zijn door Shellie