Klacht: Geen reactie op mail

op 11 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg al weken geen antwoord op de mail via de website. Ik heb ook een aantal keren gemaild via de gewone mail. Ik snap dat het druk is maar klanten kunnen ook met urgente zaken zitten. Ik moet alleen de tijden van mijn vluchten wijzigen waarop de dagen onveranderd blijven betreft 29 mei en 1 juni. De dagen blijven hetzelfde. Dit is omdat ik plotseling met mijn vader moet vliegen omdat hij dat niet alleen kan zijn ook zijn ticket is pas geboekt via Budgetair en de mijne al een tijdje terug. Betreft enkel vliegtijden ik heb daarvoor ook een premium pakket genomen. Dit is urgent want de vlucht is eind deze maand.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het zeer op prijs stellen als Budgetair mij zou antwoorden over de mail ivm aantal beschikbare plaatsen van de vluchten die ik moet hebben. Budgetair willen jullie aub zsm reageren op mijn mail.

Alle klachten die gemeld zijn door Dilosyer