Klacht: Geen reactie op klacht

op 21 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb enkele weken terug gereclameerd over zeer slechte aardappelen de laatste maanden. Heb geen reactie gehad. Ik vind dit niet erg klantvriendelijk

Gewenste Oplossing:

Als er gekeken wordt wat hiervan de oorzaak kan zijn en dit wordt meegedeeld aan mij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 21 juni 2016 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Liesbeth Sparreboom