Klacht: Geen reactie op klacht, 3e keer reparatie ….

op 09 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

KLACHT Ik heb een lenovo laptop die voor de 3e keer ter reparatie is aangeboden voor hetzelfde probleem ( herkent de batterij niet meer en laad niet op). Ik heb een klachtenregeling bij media markt ingeleverd en gevraagd of uk een andere laptop kan krijgen, geld terug of een waardebon. Vertrouwen in de laptop heb ik niet meer. Elke keer opnieuw Windows en office installeren, dat doen ze ook niet voor je. En alle bestanden op wen externe schijf zetten. Ik zou de volgende dag gebeld worden over de klacht en binnen 20 dagen over de laptop zelf. Geen enkele reactie. Meerdere keren gebeld maar verbinding wordt na wachten verbroken. Weer een uur in de rij gestaan bij Zaandam en blijkt dat niets met de klacht is gedaan en ook niks met de laptop … Zou ik nog dezelfde avond worden teruggebeld … Weer niet, hoger management krijg je niet te spreken en niets wordt opgelost. Ik krijg betere service bij de Lidl !!! Hopelijk reageren ze op deze klacht… Maar ik zie ook hier veel reacties open staan.
PRODUCT DETAILS Lenovo laptop
GEWENSTE OPLOSSING Geld terug, waardebon

Gewenste Oplossing:

Geld terug , tegoedbon

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maaikedeboer