Klacht: Geen reactie op claim

op 12 september 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze vlucht is twee keer vertraagd en vervolgens geannuleerd. Ik heb vervolgens middels de site van Vueling op 4 juni 2018 een claim ingediend.

Na in het indienen tot op heden geen reactie ontvangen op het eerste verzoek evenals brief, mail’s en telefonisch contact.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik vergoeding voor annulering en vergoeding voor compensatie overnachting heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.Hassing