Klacht: Geen reactie op bericht via contactformulier

op 19 november 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Wij hebben via het contactformulier op Klacht.nl verzocht om een klacht uit 2011 (de enige klacht van het desbetreffende bedrijf) te verwijderen van de website. Wij hebben in dit bericht duidelijk uitgelegd waarom wij dit verzoeken.

Inmiddels hebben wij het 4x via het contactformulier gevraagd in de afgelopen 2 maanden. Geen enkele reactie. Het is vervelend om te moeten constateren dat een website als Klacht.nl, die in de basis goed is maar ook schadelijk kan zijn voor partijen, zo omgaat met vragen. Het beantwoorden is toch het minste wat jullie kunnen doen?

Ik ben tevreden als jullie in het vervolg, binnen een redelijke termijn, antwoorden op vragen en als mijn vraag serieus genomen wordt en de enige klacht uit 2011 wordt verwijderd.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 23 november 2017 om 01:47 geantwoord

Bericht van Klacht.nl

7 maanden geleden - Beste Sandisnl, Sorry voor de miscommunicatie. We verwijderen alleen klachten op verzoek van de melder van desbetreffende klacht. Dit kan de melder van de klacht overigens ook zelf door in te loggen via klacht.nl/login. Mocht er sprake zijn van geplaatste onrechtmatige informatie dan verwijs ik u door naar onze Notic And Takedown procedure: https://www.klacht.nl/melding-onrechtmatige-informatie/ Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mij bereiken via tom@klacht.nl. Met vriendelijke groet, Tom - Klacht.nl

Heeft op 21 december 2017 om 19:26 geantwoord

Beste Loes,

De klacht is nog steeds niet verwijderd. Ik heb meerdere mails gestuurd naar redactie@klacht.nl, maar er wordt simpelweg niets gedaan! Ik vind het echt te treurig voor woorden. Ik ga er vanuit dat het vandaag nog verwijderd wordt. We zijn inmiddels maanden verder...

Reactie van de melder van de klacht sandisnl

6 maanden geleden - Hallo Tom, Ik zie nu jouw reactie op mijn berichten. Ik heb inmiddels een stuk of 10x moeten mailen en steeds krijg ik geen reactie. In jouw bericht schrijf je dat er miscommunicatie is geweest en dat jullie geen klachten verwijderen. Miscommunicatie is er aan mijn kant niet geweest! Ik heb nu al 10x heel duidelijk uitgelegd wat het probleem is en jullie hebben toegezegd het te verwijderen. Sterker nog, er is zelfs gezegd "het is nu verwijderd", maar dat is niet het geval! Nu is het verhaal ineens dat het niet verwijderd wordt. Het zou jullie sieren om dit netjes op te lossen en die klacht van 6 jaar terug gewoon te verwijderen zoals jullie beloofd hebben.

Bericht van Klacht.nl

6 maanden geleden - Beste Sandisnl, Nogmaals we verwijderen alleen klachten op verzoek van de melder van desbetreffende klacht. Mocht er sprake zijn van geplaatste onrechtmatige informatie dan verwijs ik u door naar onze Notice And Takedown procedure: https://www.klacht.nl/melding-onrechtmatige-informatie/ Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mij bereiken via tom@klacht.nl. Met vriendelijke groet, Tom - Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door sandisnl