Klacht: geen reactie ontvangen op verzoeken

op 01 juli 2016 over ING in de categorie Banken

Beste mensen,

Het welkomstcadeau voor de doorlopende reisverzekering is nog steeds niet ontvangen.
Op 12 februari is er een brief verzonden door ING dat deze op dat moment niet beschikbaar was en binnen twee weken zou worden verzonden.
Op 18 april heb ik een mail verzonden met de vraag of het intussen al verzonden was.
Geen reactie op ontvangen.
Op 25 april heb ik er over gebeld.
Verbinding werd verbroken.
Op 8 juni ben ik naar het kantoor in Oosterhout geweest en het zou meteen verzonden worden.
Vandaag is het 1 juli ( en ruim een half jaar verder na het afsluiten van de verzekering ) en is de Powerbank nog steeds niet ontvangen.

A.M.J Jacobs,
Trompstraat 36,
5102 BT Dongen.

Als ING zijn beloften nakomt en het beloofde cadeau opstuurt of anders gratis een jaar reisverzekering geeft.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 02 juli 2016 om 09:46 geantwoord

Hoi A.M.J Jacobs,

Ik kan me goed voorstellen dat je hier erg van baalt. Ik begrijp dat je meerdere pogingen hebt ondernomen om met ons in contact te komen. Het spijt me erg dat je tot op heden de Powerbank niet hebt ontvangen. Via de afdeling Verzekeringen heb ik je klacht laten opnemen en daarbij de genoteerde contactgegevens doorgegeven. Mijn collega was ook van mening dat je al erg lang wacht. Naar aanleiding van de klacht zal er binnen 2 weken contact met je worden opgenomen.
Ik ga er vanuit dat het dan naar behoren en jouw tevredenheid wordt opgelost!

Vriendelijke groet,

Julita
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Powerbank