Klacht: Geen reactie of geld

op 07 juni 2016 over Zonzoo.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in april mijn Iphone 5s opgestuurd om vervolgens eind mei bericht te krijgen dat deze i.p.v. €113 nog maar €76 waard zou zijn met als reden “overig”. nadat ik al drie e-mails gestuurd heb met de vraag waarom deze prijs verlaging heb ik nog steeds geen antwoord of geld gekregen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het volledige bedrag van €113,= op mijn rekening heb staan, en fatsoenlijk antwoord heb gekregen van Zonzoo waarom zij niet in staat waren op mijn e-mials te regareren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zonzoo.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zonzoo.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door s.vw