Klacht: Geen reactie na 4 werkdagen wel allerlei reclame mails van Basic-Fit

op 15 mei 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vraag gesteld op 7 mei via my Basic-Fit omgeving, telefonisch is Basic-Fit niet toegankelijk voor de leden.Vraag ging over compensatie mogelijkheden, nog geen reactie, zie wel dat er een openstaande betaling in ROOD gemarkeerd staat, heb auto. incasso en zelf niets geblokkeerd.

Gewenste Oplossing:

dat Basic-Fit nakomt wat zij op hun website schrijven en contact met mij opnemen, dan is het gauw opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 18 mei 2020 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Peter,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht.

Spijtig genoeg heb ik geen berichten van jou terug kunnen vinden.

Per 1 mei zijn wij gestopt met het incasseren van alle lidmaatschappen.
Hoogstwaarschijnlijk bestaat het openstaande bedrag nu uit een periode na 1 mei. Dit zal nog worden gecorrigeerd door onze financiële afdeling.

Indien er geen compensatie keuze is gemaakt dan zal het lidmaatschap automatisch worden gecompenseerd. De teveel betaalde bedragen zullen worden berekend en als korting in mindering worden gebracht op de automatische incasso's zodra wij weer open zijn.

Met vriendelijke groet,
Het Social Team van Basic-Fit

Heeft op 18 mei 2020 om 15:25 geantwoord

ik wil graag worden terug gebeld

Alle klachten die gemeld zijn door Kok1965