Klacht: Geen reactie en geen geld terug

op 18 juli 2017 over Cloozy in de categorie Internetshops - Kleding

Op 2 juni een jurk besteld deze zou in de week van 5 juni geleverd worden, helaas niks ontvangen.De week erna een mail gestuurd met de vraag wanneer ik deze kon ontvangen deze week zeiden ze helaas ook nog niks. In de week van 12 juni nog een mail gestuurd met dezelfde vraag en weer kreeg ik te horen dat het die week verstuurd zou worden je raadt het al nog niks. De week van 19 juni weer gevraagd en ja hoor op vrijdag 23 juni kreeg ik hem binnen! Helaas niet wat ik verwacht had dus op 24 juni direct weer met track en trace retour gestuurd! Op 27 juni hebben zij deze ontvangen maar zij hebben mijn retour pas op 6 juli verwerkt! Ik een mail gestuurd wanneer ik mijn geld kon verwachten daar kreeg ik als antwoord op dat ik mijn geld binnen 2 weken zou krijgen. Die week daarop kreeg ik een mail dat ze storing hadden gehad en mijn mail niet hadden gelezen!!!!! Hoe dan…. maar dat ik mijn geld op 26 juli zou kunnen verwachten! Al met al ben ik dan bijna 2 maanden bezig. En moet ik 3 weken op mijn geld wachten. Ook reageren ze niet meer op mijn emails. Ik vind dit zeer kwalijk! 3 weken op je geld wachten is niet normaal en dat je een pakketje meer dan een week later gaat verwerken ook niet. Blheeee wat een slecht bedrijf dit

Als ik mijn geld terug krijg en wel heel snel

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cloozy over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door c_sushi