Klacht: Geen reactie.

op 02 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ben al vanaf februari bezig mijn sim only voor elkaar te krijgen heb al veel kontakt gezocht met Youfone zonder succes. heb geprobeerd mijn bestelling te annuleren omdat ik het welletjes vond de problemen,heb een brief gestuurd met mijn niet werkende sim erbij omdat deze toen pas op 20-06-2012 in zou gaan(heb voor maart al een rekening gehad heb ik terug gehaald omdat mijn sim pas ging werken op 20-06-2012 ga niet 2 abonnementen betalen voor 1 nummer ),krijg ik een mail terug dat het abonnement al in was gegaan en ik het alleen kon afkopen.Nou sorry daar begin ik niet aan, dus heb inmiddels meer dan een week geleden een brief gestuurd om mijn met spoed de sim weer terug te sturen omdat dit voor mijn om een zakelijk nummer gaat, dit nummer staat op mijn bus en alles.Ik loop nu elke dag een hoop schade op omdat ik niet te berijken ben.

Zo spoedig mogenlijk mijn die sim terug sturen,en het abonnement pas in te laten gaan vanaf dat moment.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 06 juli 2012 om 09:51 geantwoord

Direct contact opgenomen met de klant.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Youfone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door edwin20101970