Klacht: Geen reactie

op 25 mei 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Waarom krijg ik geen reactie op mijn specificaties waarop ik heb gevraagd van 01-03-2020 in een dag 5000 mb kwijt plus nog tussen 30-40 € in een uur kwijt waarop twee de exacte zelfde tijd Erop staat een betalen en een niet daarbij heb ik zogenaamd mijn mb op maar op mijn een na laatste minuut Op de specificaties heb ik weer mb gebruikt en daar hoef ik ook niks te betalen vind het maar raar 60 mb per minuut. Ik download geen muziek,film en kijk geen tv op te telefoon.ben twee en halfjaar lang bij jullie en heb mijn telefoon niet anders gebruikt.dat is een maand terug dat ik daarvoor heb opgebeld maar nog steeds geen reactie.gr Harrie

Als het opgelost is

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 25 mei 2020 om 10:12 geantwoord

Heeft op 27 mei 2020 om 16:45 geantwoord

Twee en halfjaar lang bij jullie en dan ineens 5000 mb verbruikt plus 30-40 € op een dag. Deze maand heb ik in een maand nog zes dagen nog te gaan heb ik nog maar 374 mb gebruikt zo als ik die hele tijd twee en halfjaar lang gebruikt heb.ik vraag wat heb ik Gedownload in een minuut dat 60 mb kost.ik zet daar een hele grote vraag bij.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 maanden geleden - Kunnen jullie mijn contract niet ontbinden dan zoek ik wel een ander provider

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]