Klacht: Geen reactie…

op 20 mei 2020 over Mytrip.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het probleem: vlucht gepland op 10 feb 2020 werd geannuleerd ivm. virus. Vliegmaatschappij garandeert restitutie via reisagent nl.mytrip.com .

Maar… na 3 maanden nog steeds geen enkele zinvolle reactie op mijn verzoek tot terugbetaling. Berichten worden niet beantwoord; telefoon staat permanent in de wacht.
Het bedrijf komt niet verder dan een algemene melding op de website. Zelfs brieven worden niet beantwoord.

Mytrip is in Nederland de handelsnaam van een bedrijf genaamd Supersaver Travel BV, gevestigd in Woerden. Dat is op zijn beurt weer in handen van een onduidelijk netwerk van buitenlandse bedrijven.

Gewenste Oplossing:

Tevreden als:
1. Mytrip mijn geld terugbetaalt (en ook aan alle andere gedupeerden)
2. Het bedrijf zichzelf daarna opheft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mytrip.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mytrip.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CyrilB