Klacht: Geen product, geen reactie

op 29 mei 2020 over Fruugo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen producten ontvangen geen reactie van de klantenservice, niets bestellen hier!!

Ik heb 22 april twee canvas prints besteld (77 euro). Deze zouden uiterlijk 13 mei aankomen. Niets ontvangen, conform de instructies op de website van Fruugo contact opgenomen. Eerst krijg ik een Engelse reactie dat ik zelf maar contact met de verkoper op moet nemen, na erop gewezen te hebben dat volgens de website Fruugo met de verkoper een oplossing moet vinden krijg ik nog een vraag om mijn postcode. Daarna: NIETS, we zijn nu 2 weken verder en ik heb er nog 4 mails achteraan gestuurd.

Ik ga nu maar kijken welkeof juridische stappen mogelijk zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht dat Fruugo, zoals op hun site staat binnen redelijke termijn contact opneemt met de verkoper en met een oplossing komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fruugo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fruugo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rutgerk