Klacht: geen privacy

op 04 september 2018 over Facebook in de categorie Social Media

Ik heb foto’s van mijn vakantie op facebook gezet voor mijn familie. Ik heb dus netjes ingesteld dat alleen met name genoemde bijdragers de foto’s kan zien.
Mis! Iedereen kan ze dus zien en daar gaat mijn privacy. Ik krijg van iedereen commentaren en likes wat dus niet zou moeten kunnen. Hier ben ik echt ziek van. Kunnen we facebook niet gewoon negeren en ergens anders naar toe gaan met onze provate spullen?

Als facebook nu eens begint met de privacy van de gebruikers te garanderen in plaats van overal een slaatje uit te willen slaan. Dat zou wel zo netjes zijn. Er bestaat zo iets als een privacy-wet bijna overal in de westerse wereld waar men zich aan dient te houden en zeker als je er van uit gaat dat er zorgvuldig mee wordt omgegaan valt echt dubbel tegen als blijkt dat er gewoon niks gedaan wordt om je te beschermen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LouiseKarlas