Klacht: Geen postbus, geen restitutie.

op 26 maart 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden probeer ik restitutie te krijgen voor een postbus die ik al in december had opgezegd. Ik moest tot twee keer toe schriftelijk opzeggen, maar men nam niet de moeite om contact met mij op te nemen hoewel al mijn gegevens(adres,tel.nummer en e-mail)in de brieven waren vermeld. Vervolgens heb ik meerdere mails gestuurd en ook hier waren mijn gegevens vermeld. Ik kreeg dan zo’n automatisch antwoord met de loze belofte dat alles zou worden geregeld. Het is de laatste weel van maart ener is nog steeds niets gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug en excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van

7 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL, Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Penny1979