Klacht: Geen Post Ontvangen

op 25 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Alweer geen ( Tros ) TV KRANT gekregen van Post.nl en dit is al de zoveelste keer . !!!! Vorige klacht , van mij aan Post.nl , ging hier OOK over want toen ( paar weken geleden ) ontving ik ook een paar weken achter elkaar deze bovenstaande TV Krant NIET ( . Bezorging daarvan zou moeten zijn op een donderdag vrijdag of zaterdag . Ik heb toen telefonisch contact gehad met een van de medewerkers van Post.nl en deze ging het voor mij oplossen en inderdaad kreeg ik toen daarna weer mijn Tros TV Krant weer een paar weken in mijn brievenbus . Maar nu dus weer geen TV Krant gehad !!!! ( dus donderdag 16 , vrijdag 17 en zaterdag 18 januari vond ik dus totaal geen TV Krant of enige andere Post in mijn brievenbus aan !!. Als ik Post.nl was ging ik dat eens precies uitzoeken omdat ik denk dat er een of meerdere personen bij Post.nl werkzaam zijn welke zich Post toe eigent welke niet van hem of haar is maar van MIJ . Ik vindt dat dus diefstal en dien daarover dan ook een klacht in . Mijn naam is Theo Kluijt – Eikskensweg 5 – 6243 AA Geulle ( 043 3647621 )

Ik wil elke week Mijn TV Krant in mijn brievenbus . Im heb daar ook voor betaald ( jaarabonnenment ) en als dat zo verder gaat zeg ik deze TV Krant in April op bij de Tros omdat PostNL mij niet kan garanderen voor wekelijkse vaste levering van mijn betaalde bovenstaande product !!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL, Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 12:03 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Kluijt,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Smoking_Joe