Klacht: Geen pakket spottafolders ontvangen

op 07 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

voor de 2e achtereenvolgende week weer geen folderpakket ontvangen. vorige week rechtstreeks bij spotta gemeld, geen enkele reactie ontvangen.

wanneer folders op tijd worden bezorgd en niet op woensdagavond om 21:40 uur.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 juli 2017 om 13:18 geantwoord

Geachte heer Werensteijn,

Klantenservice Spotta

Heeft op 07 juli 2017 om 19:30 geantwoord

Standaardmailtje heb ik al diverse keren ontvangen, maar het probleem wordt niet aangepakt.

E.J.G. Werensteijn

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Alle meldingen die bij ons binnenkomen worden in behandeling genomen en de betreffende bezorgers worden aangesproken. Bezorgers krijgen dan de kans om zich te verbeteren, gebeurt dit niet dan wordt de melding doorgestuurd naar de bezorgerscoördinator die er dan op toe gaat zien dat de bezorging weer goed gaat. Is er dan nog geen verbetering dan worden er strenge maatregelen genomen, te denken aan inhouding van loon en in het ergste geval ontslag. Consumenten krijgen – als ze het contactformulier op onze website invullen – een bericht dat we niet iedereen persoonlijk een terugkoppeling kunnen geven over de afhandeling, maar dat wel alles wordt behandeld. Nabezorging kunnen wij niet bieden omdat wij in verband met de wet op privacy geen exacte huisnummers aan bezorgers door mogen geven. Daarom kunnen de folders – als ze niet gebracht zijn – tijdelijk via www.spotta.nl of via de app bekeken worden zodat niemand een aanbieding hoeft te missen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Foldermap