Klacht: geen pakket geen communicatie

op 24 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4/8/2016 is een pakket bij ups aangeboden in Belgie te verzenden naar Monster Nederland.
tot op heden24/8/2016 nog niet ontvangen.
4x gemaild 1x antwoord? En dan zeggen ze op de site dat u binnen een dag antwoord krijgt???
Geprobeerd te bellen voor 90 eurocent p/m + belkosten, na 6 vragen door een computer te hebben beantwoord, heeft ze het niet verstaan opnieuw doen?
Echt niet, haak erop gegooid.(8 euro kwijt!)
Kreeg 23/8/2016 een mail dat het pakket is bezorgd in:
Tongeren Belgie ophalen voor 6/9/2016.
weer een mail gestuurd dat het niet goed is.
En ja hoor ook binnen een dag geen reactie retour.
Wordt er moedeloos van, ik had lopend sneller geweest

25/8
dit mailtje ontving ik vandaag.
Het is toch niet te geloven!!
Geachte heer Metz,

Bedankt voor uw e-mail.

Onze excuses voor de late reactie. Uw zending heb ik in ons traceersysteem nagekeken. Hierin zie ik dat het pakket retour afzender is gestuurd. Het pakket ligt op het moment op het UPS Access Point van uw verzender. Helaas heb ik geen mogelijkheid het pakket door te laten sturen naar Nederland.

Ik zou u daarom willen adviseren contact op te nemen met uw verzender.

Met vriendelijke groet,

 

UPS Klantenservice
United Parcel Service Nederland B.V

Gewenste Oplossing:

als pakket in Monster is bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Metz2016