Klacht: Geen overboekingen mogelijk na de vernieuwing van internetbankieren

op 16 januari 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Sinds ong. een week kan ik in het vernieuwde internet bankieren van ABN Amro geen overboekingen meer doen. Ik wacht al bijna een week op een oplossing. Hiervoor heb ik inmiddels al drie keer minimaal 15 minuten in de wacht gehangen tegen hoge kosten. Ik heb inmiddels een soort ticketnummer gekregen maar ik wordt maar niet teruggebeld en bij de laatste belpoging is me duidelijk gemaakt dat ik zal moeten wachten tot ik aan de beurt ben voor de oplossing. Op een mail met daarin mijn klacht gemeld, heb ik ook nog geen reactie. Ik vind dit level van service beneden alle peil.

Contact met een oplossing op heel korte termijn.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Schuurtje63

3 jaren geleden - Na een hele week wachten nog steeds geen oplossing, Na de telefonische reactie geen enkel contact/update meer over de stand van zaken. Samengevat dus na twee weken geen oplossing voor het probleem.

Reactie van de melder van de klacht Schuurtje63

3 jaren geleden - Na mijn reactie hier op de site dan eindelijk weer een telefoontje :s mogen ontvangen. Ik zou een mail ontvangen maar daarin de melding dat het probleem is opgelost. Uiteraard geen mail ontvangen (ik verwachtte het niet eens). Vandaag zelf geprobeerd en ja hoor het werkt weer. EINDELIJK

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 07 februari 2014 om 08:29 geantwoord

Klant is op 10-01-2014 gebeld. De technische helpdesk is vervolgens met het probleem bezig geweest. Deze afdeling heeft vervolgens verschillende malen contact opgenomen met de klant om het probleem op te lossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schuurtje63