Klacht: Geen order ontvangen

Daniel2000 op 05 april 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een order geplaatst en daarvoor betaald, maar ik heb geen order ontvangen en ook geen email van Light in the Box. Ik kan geen contact opnemen met de klantenservice want dat kan alleen als je een order gedaan hebt, maar die staat niet in mijn account.
Heel slecht dat je geen contact kunt opnemen, terwijl er wel iets besteld is en daarvoor ook betaald is.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling ontvangen heb of als ik mijn geld geretourneerd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 05 april 2018 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Volgens DHL is uw bestelling al geleverd. Uw trackinglink is :

https:webtrack.dhlglobalmail.comtrackingnumberRX614781215DE

RX614781215DE
Delivered
Tue, April 3, 2018 at 13:03
NLAMSA, NL

From:
裕新路75号 南兴工业区, 190 518000
CHINA
To:
EINDHOVEN 5653BG
NETHERLANDS
Activity
Apr 3, 2018
1:12
PM CEST
NLAMSA, NL ATTEMPTED DELIVERY
1:03
PM CEST
NLAMSA, NL DELIVERED
12:23
PM CEST
NLAMSA, NL ATTEMPTED DELIVERY
12:12
PM CEST
NLAMSA, NL OUT FOR DELIVERY
Apr 2, 2018

Mocht uw bestelling niet geleverd zijn, neem dan contact op met DHL:

https:www.logistics.dhlnl-nlhomecontact-opnemen.html

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Lightinthebox

Alle klachten die gemeld zijn door