Klacht: geen oplossing voor data buiten bundel

op 28 augustus 2018 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere malen contact gehad via facebook en telefoon (wachttijd circa 40 min) Ik heb vorig jaar een data plafond ingesteld deze is er direct afgegaan door onbekende reden. Data limiet word NOOIT bereikt nu ineens wel. voor 800MB rekend met 80 EURO maarliefst 4x de kosten van het abbonement welke na vernieuwing goed is vor 10GB (de kosten van deze gb heb je normaal 40! GB voor) na meerdere malen contact gevraagd of er data aan de bundel toegevoegd kan worden maar nee dit kan alleen met de nieuwe maand. ik zit dus 1,5 week zonder data terwijl we in 2018 leven.

Gewenste Oplossing:

een Coulance en herziening van de voorwaarden van Youfone want 10 cent per MB is belachelijk. tevens werkt het data plafond niet correct en zou tussentijds EXTRA data bestellen een hele goede(gebruikelijke) oplossing zijn. tevens het terugzetten van 4g naar 3g word wel toegezegd maar niet gedaan ??

men kan uiteraard contact openemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 06 september 2018 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door PollyWhopper