Klacht: Geen oplader mee retour na reparatie laptop

op 20 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het uitvoeren van een reparatie van mijn laptop is deze 2 januari retour gekomen maar zonder de oplader erbij, dus kan de laptop niet gebruiken. Na enkele emails gestuurd te hebben naar de afdeling klachten, en een paar keer gebeld te hebben krijg ik al 2 weken te horen dat er spoed achter wordt gezet. Het resultaat is dat ik nu nog niets heb.

Gewenste Oplossing:

Als ik morgen de oplader thuis krijg opgestuurd en mijn laptop weer kan gebruiken. En minimaal een niet standaard email hoe het ermee zit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 20 januari 2014 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Zojuist bent u per e-mail op de hoogte gesteld.

Met vriendelijke groet,
Bol.com Webcare team

Heeft op 20 januari 2014 om 17:08 geantwoord

Ik krijg nou weer voor de 5 keer een email dat er spoed achter wordt gezet met de welgemeende excuses .Dus nog niet opgelost na bijna 3 weken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Bolcom