Klacht: Geen ontvangst meer van FIP radio op kabel Den Haag

op 05 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik merkte vandaag dat mijn favoriete radiozender op de kabel in Den Haag ineens is vervangen door BNR. Contact gehad met Ziggo via de chat. Medewerker bevestigde dat de radiozender plaats heeft moeten maken voor BNR (terwijl BNR al een andere radiofrequentie heeft, namelijk 102.9). Medewerker kon er verder niet veel over zeggen en zei dat hij mijn klacht zou noteren. Mijn klacht betreft met name het gebrek aan communicatie mbt zenderwijzigingen en de reden van deze zenderwijziging.

Ik ben tevreden wanneer mijn klacht serieus wordt behandeld. Dit betekent of een terugkeer van de zender FIP radio in het analoge zenderaanbod in Den Haag of in ieder geval een uitgebreide onderbouwing van het besluit om de zender niet langer aan te bieden. Graag meer informatie en een verbetering van de communicatie inzake (toekomstige) wijzigingen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Maurice812

2 maanden geleden - Ontvang vanaf vandaag weer FIP. Lees ook elders dat het er op lijkt dat er een storing was en dat ook op andere plekken in NL FIP weer gewoon via de kabel te ontvangen is. Helaas geen terugkoppeling van Ziggo....

Alle klachten die gemeld zijn door Maurice812