Klacht: Geen ontvangst

op 09 juni 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Wanneer ik thuis ben kan ik niet bellen of vallen mijn gesprekken uit.
Dit geldt zowel voor mijn mobiele telefoon met een iPhone XR en mijn mobiele telefoon een Huawei P Lite 2019 (zakelijk).

Ik heb gebeld met Vodafone en zij staan er op een kruistest te doen omdat een onderzoek starten hun heel veel geld kost. De kruistest is leuk bedacht, maar dit probleem vindt zich zoals gezegd al op beide telefoons af met Vodafone simkaart.

Ik heb geen tijd om de test nogmaals te doen, want hierboven geeft aan dat het ook met een ander toestel gebeurt. Leuk dat een test geld kost, maar dat heb je voor je trouwe klanten over, toch? Het kost mij tijd (dus ook geld) en moeite om niet bereikbaar te zijn. Ik betaal flink elke maand en moet daarvoor 5x bellen om een gesprek op te zetten en notabene naar mijn balkon lopen.

Start een dekkingstest op afstand. Het lijkt niet aan het toestel of de simkaart te liggen. Als er geen verbeteringen plaats kunnen vinden zou ik het graag elders proberen. Nummer vrijgave dus. Ik was jaren lang heel tevreden over Vodafone, maar dit kan zo niet.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door reneelinde