Klacht: Geen ondersteuning van supportteam Internet in the Car

op 08 februari 2018 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 26-06-2017 heb ik voor mijn internetverbinding in de auto (Opel) bij Vodafone een databundel van 50 GB aangeschaft (€ 125,00)

Inmiddels heb ik een nieuwe auto.

Na afloop van de (gratis)proefperiode heb ik getracht mijn bestaande bundel (met nog een looptijd van ruim 140 dagen) te koppelen aan de internetvoorziening in mijn nieuwe auto.

Dit is mij niet gelukt.

Ik heb vervolgens ondersteuning gevraagd van het supportteam van “Internetinthecar” van Vodafone met het verzoek om mij aan te geven hoe ik tewerk moet gaan om dit wel met succes te doen.

Ondanks herhaald verzoek komt er van de kant van Vodafone geen inhoudelijke reactie. Er wordt verwezen naar de rubriek “veel gestelde vragen” op de site van Vodafone. Maar daar staat geen enkele vraag c.q. antwoord over de wijze waarop een bestaande databundel aan een nieuwe auto kan worden gekoppeld.

Als mijn bestaande databundel is gekoppeld aan de internetvoorziening in mijn nieuwe auto.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mulkens