Klacht: Geen omboeking mogelijk

op 26 juli 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Beste

Ik had een vakantie geboekt (in januari 2017) naar Bodrum voor in augustus.
Omwille van de aardbeving (natuurramp) wil ik het niet riskeren om naar Bodrum te gaan. Ook hebben we gehoord dat er naschokken zijn.
Ze hadden mij gevraagd om deze omboeking ten laatste gisteren voor 13u in orde te brengen maar ik was zelf in buitenland waardoor ik niet altijd netwerk had. Ik heb een mail gestuurd dat ik vandaag terug in het land ben, en dat ik contact zou opnemen voor de omboeking, ze deden moeilijk, en willen totaal geen begrip tonen.
Naast dit allemaal krijg ik een factuur van €660 voor de annulering, waarvan ik nog een mail heb gehad enkele maanden terug, dat annulering €320 zou kosten.
Bij het navragen vandaag zeggen ze mij dat de annuleringskosten hoger oplopen omdat de periode korter san 1 maand is, maar dit is een natuurramp, ikzelf kan er toch niks aan doen?
Ik heb aan telefoon gevraagd of ik echter niet kan omboeken naar Mexico, en direct ook al betalen.
Maar ze weigeren dit allemaal.
Ik vind dit niet kunnen! Normaal boek ik altijd via corendon of neckermann maar deze keer hadden we geboekt met vrienden die altijd bij jullie boeken. Ze geloofden dit ook niet, vonden het gek dat wij niet verder geholpen werden.
De omboeking is ook veel duurder dan de vakantie die we reeds hadden geboekt.

Als de omboeking in orde gebracht word of annulering van €320 ipv dubbel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tuba38