Klacht: geen of storing telvisie

op 18 april 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

we hebben 3 televisies op verschillende verdiepingen. we hebben soms 1 televisie die het doet, soms 2, of helemaal niets of storingen op 2 televisies waarbij het beeld hapert of we hebben sneeuw of alleen 1 zender of 1 televisie en de rest doet het dan niet of alle televisies doen het niet.

ook geen ontvangst internet op bovenste verdieping

ik ben tevreden als alle televisies het gelijktijdig doen zonder te storen of te haperen en dat we alle netten het doen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fiber Nederland over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 25 april 2017 om 14:45 geantwoord

Beste Klant,

Wij hebben uw case gemeld bij onze monteur dienst, zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opzoeken.

Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door karina1973