Klacht: geen of foutieve bezorging

op 07 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

plm 2 weken geleden werd bij mij de Volkskrant bezorgd ipv de Telegraaf.
Eerder maakte ik al eens mee dat ik een bezorgklacht had ingediend en ik als compensatie gratis de krant via internet kon lezen.
Het irriteerde mij toen al dat er geen mogelijkheid was om de Telegraaf die dag alsnog te bezorgen, ook werd er niet gevraagd of ik akkoord ging met de voorgestelde compensatie.
Vandaag (zaterdag) heb ik de Telegraaf helemaal niet ontvangen. Ik vind het een plezierig leesbare krant en op zaterdag wil ik dan ook heel graag een papieren krant voor me hebben om die bij een bakje koffie gezellig door te snuffelen.
De bezorger zal misschien zeggen dat het 296 van de 300 keren wël goed is gegaan met de bezorging, maar helaas vind ik 4 keren per half jaar gewoon te veel.
Ik ben dan ook ernstig voornemens om mijn abonnement te gaan opzeggen

als ik er van uit kan gaan dat ik dagelijks de Telegraaf op de deurmat vind!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 09 mei 2016 om 15:20 geantwoord

Geachte heer Breukers,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen afgelopen zaterdag en niet tevreden te zijn met onze compensatie.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij stellen het zeer op prijs dat u zo geniet van De Telegraaf en snappen daarom ook dat u hem zo mist als hij niet bezorgt wordt. Wij willen uiteraard dat u kunt genieten van uw krant. Daarom hebben wij contact opgenomen met uw bezorgdienst hierover.

Ook sturen wij u waardebonnen waarmee u de krant gratis in de winkel kunt ophalen, mocht het onverhoopt toch nog eens voorkomen dat u de krant niet ontvangt.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

MvS - De Telegraaf

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dobberen123