Klacht: Geen nieuwe oogmeting gedaan ondanks zeggen

op 15 juli 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Beste meneer /mevrouw,

In week 16 van dit jaar heb ik een bril gekocht op locatie hesseplaats. Na 3 weken kon ik niet goed lezen ik zag dansende letters, dus ben ik in naar de filiaal terug geweest en mijn klacht verteld. Echter werd de bril alleen wat bijgesteld en ondanks de vraag of mijn oog weer gemeten kon worden is niet naar geluidterd. Ik ben toen weggegaan. Ik dacht misschien lukt het lezen met bijgesteld bril. Ik twijfelde en ben toch voor second opinie naar een ander opticien gegaan, daar is mijn ogen gemeten en nu kwam uit de meting dat ik dus macula in linker oog heb met een zicht op dat moment van 15 %. Ik kon met spoed naar de oogziekenhuis waar ik momenteel behandeld word met avastine prikken in linker oog. Mijn klacht is dat als uw medewerker mijn oog had gemeten er dan eerder actie ondernomen had geworden. Graag wil ik hier vergoeding of enige compensatie want ik ben al aantal jaren klant bij hans anders. Ik hoor graag van u terug mvg oermila sobnath.

Graag vergoeding /compensatie.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 15 juli 2016 om 08:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Nicemila@hotmail.com