Mijn Klacht:
Herhaaldelijk vanaf december 2013 dat ik geen bereik heb maar er is nooit serieus gekeken naar een oplossing, ja moet zelf in de buidel tasten om een product aan te schaffen zodat het netwerk voor mij en de buren beter wordt?!? Kom op Vodafone doe hier iets aan ik betaal voor een dienst van u en niet zo een beetje ook dan mag ik verwachten dat ik bereikbaar ben en internet het doet!!!! 4 G heb ik allang niet meer aanstaan kom op een matige 1 streepje dekking zonder letter! Soms een H! Herhaaldelijk heb ik geklaagd en wil nu opzeggen vanwege de dekking maar dat is alleen binnen 2 weken na aanvang abbo mogelijk!!! Als ik dat had geweten was ik nooit en te nimmer klant gebleven, wat een verschrikking! Ben nu hoogzwanger over 6 weken uitgerekend en alleen thuis kan zo niet eens mn vriend bereiken mocht de bevalling op gang komen. Triest vodafone erg triest woon welliswaar in een huis met bouwjaar oktober 2012 maar kom op wijk bestaat al 3 jaar!
Gewenste Oplossing:
Als mijn abbo kan worden opgezegd!!!!!

