Klacht: Geen nette taalgebruik

op 27 augustus 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Goedemorgen,

Gisteren op 26-Augustus-2018 bezochten we Dirk van den Broek aan de Pinkstraat 8 te Rotterdam.
De taalgebruik van personeel was ontzettend bot en onbeschoft.

Hier zijn twee voorbeelden:

Een oude meneer vroeg een medewerker hulp.
De medewerker zei luid en onbeschoft, `ik ben bezig, je moet maar wachten.`

Een meneer vroeg aan de kassa hoeveel een artikel kostte. Het werd gescand en de medewerker vroeg, `Wil je het nou wel of niet hebben?`

Tegen ons was een kassa medewerker ook niet netjes. Blanke mensen voor ons werden netje`s begroet met goedemiddag en bij ons getinte werd niets gezegd. Alleen de prijs en ze wou onze tas controleren. Dit valt ontzettend op en het is voor ons duidelijk dat er op uiterlijk word gelet.

Als de personeel leren netje`s en vriendelijk te zijn.
Als de personeel geen kleuronderscheid vertonen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:54 geantwoord

Beste Wiedjia Chot,
Dank u wel dat u mij informeert over de niet zo professionele houding van een aantal van mijn collega's in de winkel. De supermarktmanager neemt snel alsnog met u contact op om uw teleurstellende bezoek aan onze winkel met u te bespreken. Voor nu wens ik u alvast een goed weekend toe en graag tot ziens in onze winkel.
met vriendelijke groeten,
Dirk
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door W.Sc