Klacht: Geen Nederlandse tv zenders en geen Nederlands gesproken taal op Park Bostalsee

op 17 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net terug van vakantie op park Bostalsee. Ik kom al jaren op de parken van Center Parcs en vindt het belachelijk dat je op park bostalsee geen nederlandse tv zenders kan ontvangen. En dan nog wel op een 4 sterren park. Op een doorgaanse camping is dit al mogelijk. Vooral met minder zomerweer is dit zeker niet gezellig. Ik vindt dat center parcs hier wel iets tegenover mag stellen. En dan wil ik ook mij ongenoegen uitspreken dat je een klacht wil melden bij de receptie niemand de nederlandse taal spreekt, dit is bevestigt door de medewerkers. Als je nederland op vakantie gaat dan wordt je overal in het duits te woord gestaan. De vriendelijkheid was hier echt niet te bekennen

Gewenste Oplossing:

1.Minimaal met 2 a 3 Nederlandse tv zenders (wat ik gewoon normaal vindt).
2.Nederlands sprekende medewerkers en vriendelijke medewerkers.
3. Dat center parcs hier iets tegenover stelt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 21 augustus 2017 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 21 augustus 2017 om 13:37 geantwoord

We hebben de reactie over de klacht ontvangen.Wat ons betreft is de klacht niet opgelost,we vinden dat Centerparcs zich op deze manier er wel heel gemakkelijk van afmaakt. Wij hebben veel geld betaald voor een 4 sterren park en wij hebben er veel last van gehad. Nogmaals op de meeste campings zijn er nog wel Nederlandse zenders. Er was nog ineens een informatiekanaal van Centerparcs. Van alle landen zijn er kanalen te vinden op tv, behalve van Nederland. Het is ook een slechte zaak dat er niemand Nederlands spreekt op het park. Ze doen er nog niet de moeite voor om het te begrijpen. En dat voor een 4 sterren park. Dat Centerparcs het probleem gaat bekijken is allemaal leuk en prachtig, maar daar kopen wij niks voor. Wij hebben er het ongemak van gehad. Aangezien wij al vele jaren trouwe klant zijn van Centerparcs en aangezien het een hele grote keten is, worden wij zomaar afgescheept. Er kan echt wel wat meer tegenover staan. Dus wij gaan niet akkoord met de geboden oplossing. Mvgr, familie Brans

Alle klachten die gemeld zijn door Bert de bakker