Klacht: Geen mogelijkheid om iets van activiteiten te doen op de Kempervennen

op 13 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We zijn met mijn familie een weekendje weg op Center Parcs – de Kempervennen geweest.
Ik vul deze klacht ook in namens mijn ouders. Die hebben ook gereserveerd.
We wilden zondag graag gaan kanoën. Dit ging niet ivm hoogstaand water (overmacht, kan niemand niets aan doen) dit kregen we zaterdag begin van de avond bij daadwerkelijke reservering te horen. Smiddags hadden we al informatie gevraagd bij die balie en werd er niks over hoogstaand water gezegd.
Toen besloten we dat we wilden gaan skieen. Die zaterdag avond konden we niet meer bellen dus op zondag middag om 12u meteen toen ze open waren gebeld om te kijken welk tijdstip er nog vrij was en dan meteen te reserveren; ging niet want was geen instructeur ingepland….. (Ik weet het is een extern bedrijf maar center parcs werkt er mee samen en dan kan het echt niet dat er niemand beschikbaar is! )
Dan maar een Segway huren; 15.15u zijn we bij het cycle center, kregen we daar te horen dat dat deze dag ook niet meer gaat.
Toen zijn we naar het activiteiten centrum gegaan. Misschien kunnen we daar nog iets doen. We hebben daar even gebadmintond, gevraagd tot hoe laat zijn jullie open? Antwoord: 20.00u. We zijn toen even snel gaan eten en waren om 18.30u terug. Toen kregen we te horen dat ze gingen sluiten….. Terwijl ze wisten dat we terug zouden komen aangezien dat we dat gezegd hadden toen we gingen vragen tot hoe laat ze open waren.
We konden dus helemaal niks meer doen nadat het kanoën niet ging ivm hoogstaand water.
We zijn toen naar de receptie gelopen om een klacht in te dienen. Daar kregen we als antwoord dat we alles van te voren moesten reserveren. Dit vind ik erg sonde van de vakantie aangezien niemand weet wat voor weer het is en je eigenlijk lekker wilt relaxen en op dat moment wilt bekijken wat je gaat doen.
Het kanoën wilde we zaterdag gaan reserveren dat was nog mogelijk, maar al hadden we dat 3 weken van te voren gedaan dan had niemand ons nog kunnen voorspellen dat het weer tegen zou gaan werken. Met andere woorden als we dat 3 weken van te voren hadden gereserveerd en het werd geannuleerd, hou het in dat we dan het hele weekend niks meer kunnen doen….
Heeeeel erg jammer en heel erg triest.
De mevrouw aan de balie zei dat het bij center parcs gebruikelijk was om activiteiten ruim van te voren te reserveren. Ik ben al menige keren op center parcs geweest maar dit had ik nog nooit mee gemaakt! Tuurlijk kan het zijn dat er iets vol zit maar dat er echt helemaal niks meer mogelijk was heb ik nog nooit mee gemaakt. Ook zei ze dat ze er wel een notitie van kon maken maar dat dit gewoon het principe van center parcs is, maar als ik deze melding maak en nog 100 anderen tegen hetzelfde probleem aanlopen en er word bij niemand een melding gemaakt dan zal center parcs het ook nooit aan passen!!!
Triest triest triest….sonde van de vakantie.
Graag had ik dit ook nog per mail rechtstreeks aan center parcs willen sturen maar kan op de site geen klachten formulier of mail adres vinden.
Dan maar melden op klacht.nl

Ik zou wel graag iets van een compensatie willen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 15 juni 2016 om 08:39 geantwoord