Klacht: Geen melding gehad van geannuleerde hotelkamer

op 10 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

In december 2015 dachten wij dat wij een hotelkamer hadden geboekt via booking.com. Toen wij daar dinsdagavond 26 juli om 22.00 uur s avonds aankwamen bleek dat de reservering door het hotel was geannuleerd omdat de creditcard niet toereikend was op het moment van de reservering in december 2015. Het hotel heeft dat gemeld aan booking.com maar deze annulering is niet bij ons gemeld. Volgens booking.com wel, zij zeggen dat zij een mail gestuurd hebben naar ons. Deze mail hebben wij niet ontvangen waardoor wij zonder hotelkamer op mallorca stonden midden in het hoogseizoen. Toen direct contact opgenomen met booking.com. Gelukkig heeft het hotel ons geholpen om een ander hotel te vinden maar dat koste ons wel 1300 euro extra. Wij hebben nu al 2 x gevraagd om de mail van booking.com waarin staat dat de hotelkamer is geannuleerd aan ons te mailen maar tot op heden hebben wij nog geen reactie gehad en als zij dez mail niet boven water kunnen krijgen dan willen wij de extra kosten van hun vergoed krijgen.

Of de mail met de annulering van de reservering komt boven water en zo niet dan 1300 euro vergoeden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door info@veltmanauto.nl