Klacht: Geen melding doen van een storing op Schiphol

op 04 september 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Vrijdag 2 september kwamen we met vlucht OR628 uit Malaga. Alles prima verlopen. In het vliegtuig werd tot 2 x vermeld dat de koffers op band 4 kwamen. Daar kwam dus niets en zelf maar op zoek. Het bleek band 2 te zijn. Daar begon het wachten. Nadat we ca 23.00 uur bij de band waren kwam er op het bord dat de koffers 23.15 uur verwacht werden. Maar niets daarvan. Mijn vrouw is op zoek gegaan en vond in het kantoortje van Swissport een dame die ook voor Tui werkte en vroeg wat er aan de hand was. Pas na de 3e keer werd er een melding gedaan. Pas rond 00.15 konden we onze koffers in ontvangst nemen. Onze zoon die ons kon ophalen kon 16.00 euro neertellen voor parkeren.

Meer info naar de passagiers als er wat aan de hand is. Als iedereen een melding had gekregen dat er een bandstoring was ben je op de hoogte. Nu staat iedereen 3 kwartier naar een bord te kijken waarop staat dat om 23.15 uur je koffers worden verwacht.

Een tegemoetkoming in de parkeerkosten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Entius