Klacht: GEEN MAKKELIJKE OVERSTAP

op 20 mei 2021 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

IN JANUARI OVERGESTAPT VAN ENECO NAAR DIREKT, N.A.V EEN TELEFOONTJE MET MOOIE AANBIEDING ,EN DE BELOFTE VAN MAKKELIJK OVERSTAPPEN,WIJ REGELEN ALLES VOOR U VERHAAL,

BLIJKT DAT JE ALLES ZELF MOET DOEN, REKENINGEN OVERLEG,EMAILS ECT ECT, NA EEN PAAR MIDDAGEN EINDELIJK GEREGELD, JA DAT MOCHT IK HOPEN, BETALEN ZE MIJN BOETE NIET , DAT WAS DUIDELIJK BELOOFD, NA EEN PAAR UUR IN DE WACHT,DOOR SCHAKEL , BLA BLA BLA . NIEUWE BELOFTE , NIEUWE HOOP. WEDEROM ELENDE , NU BETALEN ZE NIET HET VOLLEDIGE BOETE BEDRAG VAN 2X125 DIT HEBBEN ZE WEL BELOOFD. ENERGIE DIRECKT NOOIT EN NOOIT MEER

ZODRA HET OPGELOST WORDT , U BELOOFT EEN EENVOUDIGE OVERSTAP , DAT IS EEN LEUGEN , STOP MET DEZE LEUGENS, STOP MET BELEN, EN HOUD U AAN UW WOORD

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 21 mei 2021 om 11:56 geantwoord

Goedemorgen,

Wat vervelend om te lezen dat je dit zo ervaren hebt. Ik heb je zojuist gebeld op het nummer wat je hier hebt doorgegeven maar helaas nam er niemand op. De gemiste anonieme oproep is van mij afkomstig.

Ik wilde je graag even spreken over de overstap, de opzegvergoeding en wat de actuele status is. Ik vind het namelijk erg vervelend om te horen dat je het gevoel hebt dat dingen niet eerlijk gaan. Kun je me aangeven wanneer ik je kan bereiken of eventueel zelf even contact met ons opnemen via 0900-3347328?

Groetjes,
Dial